currently in sad mood

saya ada seorang kawan baik dahulu
segala galanya kami lakukan bersama
jika salah seorang tidak hadir ke sekolah, seorang lagi pasti juga tidak akan hadir
jika seorang kena bantai ngan cekgu, seorang lagi pasti turut serta
ada kalanya persahabatan kami mengundang rasa dengki orang lain
sehinggakan ada yang sanggup menabur fitnah untuk memisahkan kami
pada mulanya kami goyah, tapi kami tetap bersatu
semuanya begitu indah dahulu

tetapi itu dahulu
sekarang ini tidak lagi
alangkah sentapnya saya apabila awak endah tak endah melayan saya lagi
memang silap saya pada mulanya
kerana melupakan awak
bukan niat saya melupakan awak, cuma diri saya yang berubah
saya merasakan diri saya yang sekarang ini tidak disenangi awak
jadi, saya menghindarkan diri
mengharapkan awak tak berkawan dengan saya yang jahat ini
sebab awak orang yang baik.

terimakasih tuk kenangan kita yang indah dahulu
saya bahagia ketika itu :]

background music : street spirit fade away by RADIOHEAD