i cut my hair


setelah seminggu aku melayan youtube, mengkaji tentang gaya rambut yang gerek gerek, akhirnya aku berani juga memotong rambut aku sendiri. aku fobia karena aku takut nanti rambut aku jadik len macam patu berjanggut nak tunggu rambut tumbuh balek. pernah terjadi benda neh, dan aku memang rasa demmmm gila. satu botol taicho aku pakai nak bagi rambut tumbuh cepat. mampus la bau longkang, aku nak rambut aku balek.

hari itu, selepas mandi, entah mengapa aku terasa konfiden nak potong rambut. sebagai nak mengelakkan dari berlaku kelecehan, aku :
  1. pakai tuala je. senang bogel terus
  2. cermin yang besar
  3. gunting tajam
  4. sikat
  5. razor blade [pencukur bulu]
  6. surat khabar banyak banyak banyak
  7. straightener
  8. getah rambut / klip rambut
aku duduk depan cermin lama lama, pikir macam mana nak mula. dengan lafaz bismillah, aku memotong sedikit demi sedikit. tapuas hati, aku potong lagi. lalu aku amek razor blade, aku kikis rambut2 yang aku tanak. dah puas hati, baru aku straighten rambut.

dan keputusannya,

aku puas hati :D
tapi masih dalam proses modified kan lagi