lepak lah lagi


aku keluar rumah tanpa pengetahuan ibu pada hari itu kerana mahu lepak dengan rakan rakan. timaseh najee temankan saya tunggu bus dan buat bm itu ari :D

sesampai di kl sentral, aku nyaris dilanggar kereta tika hendak melintas. bodo punya keling ! naseb bek Tuhan selamatkan aku. kelihatan tidak begitu meriah di kl sentral. ngapaan ya ? ohh, mungkin sunburst dengan gegey fest dijalankan serentak. tika sedang menunggu monorail, terpegun aku melihat seorang mamat neh. putih, bibir merah jambu, rambut panjang, jambang bersepah, seluar koyak, muka sirius; HEMSEMNYA ! aku berani usha je sebab aku sedar aku tak hot mana. sori ilyaf! hahaha.

tika di stesen maharajalela, aku usha mcpa hall. argh demm! jelesnya aku tgk polan polan yang pi gegey fest tuh. aku mahu pergi tapi aku tada sen. tapelah, maybe tada rejeki.

sesampai di bukit bintang, aku sudah menjangkakkan tidak seberapa ramai harini. agak meluap luap perasaan bengang aku terhadap shuffler2 yang dok bertenggek kat tangga monorail tuh. kau tada tempat lain ke nak duduk ? nak je aku sepak sorang2 bagi luas seket pergerakan aku. tapi aku bertamadun, so aku elek je.

sesampai di kitaro, kelihatan adib, alep, amar, chaom, dan ada lagi aku takenal sape. eh azam! kata pi gegey ? rupanya pokai cam aku gak hahaha. aku sampai je, depa pandang aku senyum2. aku pun macam 'oh okay? kenapa ngan korang?'
adib mula membukak cerita pasal ada awek neh kata aku hemsem. shit! aku dah agak benda nih akan menjadi bahan dorang. tape tape, aku elek je. jangan sampai awek korang aku buat main. hahahah

chaom menjadi skandal aku seketika pada hari itu. awak gatal la ! hahaha. aku cuma menggembirakan hatinya yang kecewa sampai lari dari rumah hahaha. kau neh bole tahan manja gak ? timaseh gak kepada chaom ajar aku tarian techtonic. sempat juga aku tunjuk skill aku shuffle + techtonic kat depan maybank. makan hati je suma shuffler. aku pula terasa hebat pada masa itu hahaha.

adib dan amar balek awal nak tgk MU men malam tuh. we adib, 2-0 bhai. apa citer? hahaha. timaseh kepada azam ngan chaom teman aku tunggu balak ; ilyaf aku habes kerja :D
then ilyaf sampai, azam ngan chaom blah. aku teman ilyaf makan kat pavi. sian dea makan sorang sorang t. habes makan gerak dolls store sebentar jumpa duck dan kamal. sekali duck keluarkan tiket misery signals patu dea kerat dua keping. patu sekali aku macam pelik, apesal ilyaf beli dua ? rupanya satu tuh tuk aku. aku macam ARGGHHHHHHHHHH! BESTNYAAAA PERASAAN INI ! hahaha. thanks sayang :DDDDDDDDDDDDDD