manusia tanpa adanya Muhammad lagi

polan A : jom pergi clubbing ! malam minggu neh we

polan B : ha ? clubbing ? tamahu la aku. bahaya la tempat2 camtuh

polan A : ala jom ah. bahaya apanya. banyak aweks sial

polan B : *telan airliur menahan hasutan

polan A : aku tahu kau teringin nak pi. jom ah aku payong kau masuk. untung, dapat awek satu buat main.

polan B : *GULPP , istighfar

polan A : poyo la kau nak bajet alim lak depan aku.

polan B : tape ah polan A, aku tanak la pi. takut apa apa jadi, dapat dosa tapasal pasal

polan A : dosa seket je, t kita taubat ah balek, amacam ?

polan B : kau neh. otak letak kat lutut pe. tamahu la aku. aku tanak mati terseksa dalam kubo nanti.

polan A : yelah yelah, aku pi sorang. tayah ah nak cite sal kubo kubo lak.

polan B : aku cuma ingatkan kau je

polan A : kubo aku, aku tahu la nak jaga camne nanti !