cinta antara benua

teringat kembali ketika aku di tingkatan satu, haha lawak
aku sangat inesen ketika itu
muka selebet, pemalu nak mampos, tak banyak bercakap, belajar pandai [straight A kot] haha
minat laki pun just pandang2 camtuh je
sbb masa tuh aku sedar aku siapa *tunduk pandang kaki
aku tak lawa, tak femes mana
nurul amira ? siapa tuh ? lebih kurang camtuh la
tapi yang aku ingat masa form 1 is aku ada admire sorang budak neh
sebab muka dea cam takeshi kaneshiro *bekas suami aku
aku tengah on the way nak pi tandas
tetibe budak neh turun dari tangga dan selisih dengan aku
aku merasakan semacam ada aura patu ada angin meniup2 tudung aku tika dea lalu
macam kau salu tengok kat drama2 melayu tuh
aku terus cam wow! hemsem siallll
tapi aku just admire dari jauh ah sbb aku suci masa tuh
mana reti nak flirt2 ngan laki suma
*tapi tuh dulu la, skang dah hebat haha
aku admire dea dalam 2 hingga 3 tahun ah jugak

hujung ceritanya, aku ngan dea skang hahah
ntah haram jadah apa dea bole minat aku pulak
tapi aku still suka dea an an aajim :]